پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

به کدامین زبان تو را توصیف کنم !



خدا را شکر

نگاهم

نفسم

روحم

جانم

به سوی توست

تو که با گوشه لبخندی ، دلم را شاد می کنی !

با شادیت شادم و راضیم به رضای پروردگارم

داشته هایت را سرمه ی چشمانم می کنم و با سوی آن خدا را می بینم

در لحظه ، لحظه ی زندگیم .

پرهام عزیزم می بوسم دستانت را زمانی که زوایای صورتم را می کاود و می بوسم

چشمانت را زمانی که به جستجوی من می گردد.

فرشته زیبا روی من خدا را شکر می کنم بابت آنچه را که من دارم و دیگران ندارند و فقط

کسانی حس و حال مرا دارند که فرشته ای مانند تو در بغل دارند .


خدایا شکرت به خاطر فرشته زیبایی چون پرهام


یه روز برفی

گل پسرم توی یه روز برفی با خاله هاش رفته پارک و کلی بازی کرده تازه یه آدم برفی هم درست کرده 















بازی با گوشی عمو موتوری

پرهام با خاله زینبش یه اسم برای همسرش انتخاب کردن به نام عمو موتوری چون با گوشی عمو علی رضا بازی موتور رو میکنن و بهشون خیلی خوش میگذره






آبنبات ....

یه روز که من خوابیده بودم یکدفعه دیدم صدا میاد بلند شدم دیدم آقا پرهام داره صندلی رو با زحمت جلوی کابینت میبره و بیصدا تعقیبش کردم و با هم ببینیم ....



اینم آقا پرهام که با خوشحالی داره کاکائو بر میداره




اینم تمرکز آقا کوچولو حین جرم



اینم تعجب کوچولوی من از دیدن من



وای که چه دنیایی تو مامانی 


خییییییییییییییلی دوست دارم





نفس


میـــان هــر نفســی کـه می کِشــم


همهمـــــــــه ایست


از تــــــو چـه پنهــــــان


میـــان هــر نفســی کـه می کِشــم


تـــــــــــو هستـــی


کــه می کـُـشـــی مـــــــرا


که عاشق این مردنم




بوووووووووووووووووووس

پدر و پسر ورزشکار





اینم بازی مورد علاقه آقاپرهام که هر چیزی که قابل پریدن باشه روش میپره

دلتنگی...

*دلتنگی...**


دلتنگی یعنی،


همین یه لحظه نبودن تو.........


همین یه شب خونه بابا رسول بودن تو............


همین دل بیقرار من...........


همین کنار تو نبودن........

همین نبوسیدن تو وقت خواب..........

همین گیر ندادنای تو وقت خواب برای خوندن هزار بار کتاب حسنی...........


همین نشنیدن سلام دیگی خوابت نمیادهای صبح تو............

همین نشنیدن آفتاب تابیده میخوای صبحانه خوشمزه بدی به من.............


وقتی خونه نیستی حتی برای یک لحظه پر میشم از دلتنگی های مادرانه ، دلتنگی هایی


که خودم خندم میگیره ولی دله دیگه چکارش کنم برات تنگ میشه، بازم امشب خونه بابا


رسول موندی و منو با هزاران دلتنگی تنها گذاشتی، تو که میدونی نفسم به نفست بنده


پس هیچ وقت تنهام نذار که بیقرت میشم  


دوستت دارم

هنرنمایی گل مامان

هنرهای هنرمند کوچولوی من در رنگ بازی












یه بوس آبدار برا پسر قند عسلم