پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

آبدوغ



یه روز پرهام گفت مامانی من میخوام آبدوغ درست کنم و بخورم و


منم ساده بهش گفتم باشه مامانی بیا با هم درست کنیم گفت نه خودم....


خلاصه منم همه چیز آماده کردم گذاشتم پیشش چشمتون روز بد نبینه ....


دوغ درست کردن همانا و همه جا رو با ماست یکی کردن همانا ....


تا ته ظرف ماست رو خورد و دوباره میگفت بریز میخوام دوغ درست کنم ....


به نظرتون من بازم باید بهش ماست میدادم آیا ؟؟؟؟؟؟؟



وای که هرچی بگم دوست دارم کم گفتم

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله مهسا 1393,07,02 ساعت 22:00

غذایی که پرهام درست کنه واقع خوردن داره
به به به....

خاله فاطمه 1393,06,11 ساعت 16:10


شکموی خاله

خاله راحله 1393,06,11 ساعت 15:37


بله آیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد