پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

دلتنگی...

*دلتنگی...**


دلتنگی یعنی،


همین یه لحظه نبودن تو.........


همین یه شب خونه بابا رسول بودن تو............


همین دل بیقرار من...........


همین کنار تو نبودن........

همین نبوسیدن تو وقت خواب..........

همین گیر ندادنای تو وقت خواب برای خوندن هزار بار کتاب حسنی...........


همین نشنیدن سلام دیگی خوابت نمیادهای صبح تو............

همین نشنیدن آفتاب تابیده میخوای صبحانه خوشمزه بدی به من.............


وقتی خونه نیستی حتی برای یک لحظه پر میشم از دلتنگی های مادرانه ، دلتنگی هایی


که خودم خندم میگیره ولی دله دیگه چکارش کنم برات تنگ میشه، بازم امشب خونه بابا


رسول موندی و منو با هزاران دلتنگی تنها گذاشتی، تو که میدونی نفسم به نفست بنده


پس هیچ وقت تنهام نذار که بیقرت میشم  


دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa 1392,11,07 ساعت 20:38 http://mahsa-mah.blogsky.com/

آخه مامان زهرا غصه نخور خوب دیگه نگهش نمیداریم شب

خاله راحله 1392,11,05 ساعت 09:16

عزیزم خب خونتون بخواب دیگه، مامانت بهانه میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد