پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

طراحی



یه روز دیدم پرهام نشسته سر طراحی باباش


مامان : پرهام چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!



پرهام : دارم طراحی میکنم ...


مامان : یعنی چی ؟؟؟ چرا؟؟؟؟!!!!!!


پرهام : چون بابا که بیاد خستس نمیتونه کار کنه دارم کمکش میکنم که بیاد خوشحال شه

بگه چه پسر خوبی که به باباش کمک میکنه مامانی کاره خوبیه نه؟؟؟!!!


مامان :؟؟؟؟!!!!!!


پرهام در ادامه : میدونم کاره خوبیه شما برو دیگه میخوام به کارام برسم دیر میشه هاااااااااااااااااااااااااااااا


مامان همچنان : ؟؟؟؟!!!!!!


دوست دارم


نظرات 4 + ارسال نظر
خاله مهسا 1393,07,02 ساعت 21:59

آفففففففففففففففففففرررررین مهربون خاله
عاشقققتم

خاله معصومه 1393,06,11 ساعت 16:12

Asheeegheeeee hamiiin karashaaaam yaniiii

خاله فاطمه 1393,06,11 ساعت 16:08

عاشقتم خاله جونم که انقدر تو ماهی
بیا یکم کمک خاله کن

خاله راحله 1393,06,11 ساعت 15:35

یعنی من عاشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد