پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

تاتر ماهی کوچولو



اینم یه روز شاد و خوب در تاتر ماهی کوچولو


خیییییلللللیییییی خوش گذشت



طراحی



یه روز دیدم پرهام نشسته سر طراحی باباش


مامان : پرهام چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!



پرهام : دارم طراحی میکنم ...


مامان : یعنی چی ؟؟؟ چرا؟؟؟؟!!!!!!


پرهام : چون بابا که بیاد خستس نمیتونه کار کنه دارم کمکش میکنم که بیاد خوشحال شه

بگه چه پسر خوبی که به باباش کمک میکنه مامانی کاره خوبیه نه؟؟؟!!!


مامان :؟؟؟؟!!!!!!


پرهام در ادامه : میدونم کاره خوبیه شما برو دیگه میخوام به کارام برسم دیر میشه هاااااااااااااااااااااااااااااا


مامان همچنان : ؟؟؟؟!!!!!!


دوست دارم


آبدوغ



یه روز پرهام گفت مامانی من میخوام آبدوغ درست کنم و بخورم و


منم ساده بهش گفتم باشه مامانی بیا با هم درست کنیم گفت نه خودم....


خلاصه منم همه چیز آماده کردم گذاشتم پیشش چشمتون روز بد نبینه ....


دوغ درست کردن همانا و همه جا رو با ماست یکی کردن همانا ....


تا ته ظرف ماست رو خورد و دوباره میگفت بریز میخوام دوغ درست کنم ....


به نظرتون من بازم باید بهش ماست میدادم آیا ؟؟؟؟؟؟؟



وای که هرچی بگم دوست دارم کم گفتم

ساعت خرسی


میخواییم با پرهام ساعت یاد بگیریم بخاطر همینم یه ساعت خرسی درست کردیمklok-7.gif





قربون دستای کوچولوت برم من


تلفن


سلام گل پسرم Caillou al telefono


چند وقتی بود که پرهام خیلی دوست داشت بتونه خودش شماره خونه بابا رسول رو بگیره و بالاخره موفق شد


آخه من بهش یاد نمیدادم چون وقت و بی وقت میخواست شمارشونو بگیره که البته بعد از یادگیری همین کار


هم کرد صبح و ظهر و ..... براش فرقی نمیکرد تازه یکی دوبار اشتباه میگرفت و بعد درستشو میگرفت و البته طی این اشتباهات یه دوستم پیدا کرده بود 36_2_13.gifکه هر وقت پرهام اشتباه میگرفت بهش میگفت پرهام دوباره اشتباه گرفتی آخه یه بار اشتباه گرفت  و اون آقا هم باهاش صحبت کرد 36_14_1.gifو اسمشو پرسید و همینطور جایی که قرار بوده شماره بگیره و از اون به بعد بهش میگفت خونه بابا رسولت بجای 1 و 2 باید 2 و 1 رو بگیری denk_think_.gifو پرهامم میخندید و میگفت ببخشیدا اشتباه شد ....s1.gif



تا آخر دنیا



برایت نمیمیریم


برایت میمانیم


میمانیم تاآنجا که آخر دنیاست......