پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

آبنبات ....

یه روز که من خوابیده بودم یکدفعه دیدم صدا میاد بلند شدم دیدم آقا پرهام داره صندلی رو با زحمت جلوی کابینت میبره و بیصدا تعقیبش کردم و با هم ببینیم ....



اینم آقا پرهام که با خوشحالی داره کاکائو بر میداره




اینم تمرکز آقا کوچولو حین جرم



اینم تعجب کوچولوی من از دیدن من



وای که چه دنیایی تو مامانی 


خییییییییییییییلی دوست دارم





نظرات 4 + ارسال نظر
mohadese 1392,11,26 ساعت 15:51 http://mohadese201.blogfa.com

عزیزززززززززززززززززززززززززززم
چقدر شیرینه

خاله معصومه 1392,11,25 ساعت 22:53

وای وااای شیطونک خاله

mahsa 1392,11,23 ساعت 21:55 http://mahsa-mah.blogsky.com/

خیلییییییییییییییییییییییییییییییی وروجکی تو پرهاااااااااااااااااام

خاله راحله 1392,11,23 ساعت 15:50

عزیز دلم قربونت برم من، کلی خندیدم ، خیلی بامزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد