پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

نمکدون...

سلام نمکی من


یه شب با بابا مجید سر میز شام داشتیم صحبت میکردیم که یهو پرهام غیب شد فکر کردیم داره بازی میکنه که


یکدفعه دیدیم یه نمکدون تو دستشو از دستشویی اومد بیرون و گذاشت رو میز و گفت بفرمایید من و بابا مجید با


تعجب نگاه کردیم و گفت برم الان میام رفت و با یکی دیگه اومد و گفت تموم شد و رفت ....


گفتم این چیه پرهام چی تموم شد و رفت گفت نمکا تموم شد و رفت گفتم چیکار کردی گفت نمک دونو آب کردم


تا دیگه نمکامون تموم نشه تو هم بابا مجیدم رو بفرستی نمک بخره همین.....


حالا همیشه نمک داریم بیا ....


وای من و بابا مجید دیگه از خنده مرده بودیم تازه پرهامم متوجه نمیشد برا چی میخندیم و هی  میگفت


بیا دیگه بیا ...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن


یعنی این یکی کارش و خودتون قضاوت کنید ...





وای که چقدر عاشتیم

سیاست



مراحل یک سیاست شیک

 (به سب پرهام)


1- استفاده از کلمات شریف


2- یک عدد مامان با قلب ضعیف


3- بیان کننده بطور لطیف


4- رسیدن به خواسته ظریف




سیاست پرهام برای خوردن دوباره کاکائو (2 عدد به بالا)

یا بازی کردن با تبلت (حداقل 15 پنج دقیقه در روز)


پرهام : مامانیییییی مامانییییییی


مامان زهرا با قلبی ضعیف : جانمممممممممم


پرهام : بهم کاکائو میدیییییییییی


مامان زهرا : چششم ولی این دفعه آخره ها



به این میگن یه سیاست شیک و مجلسی


ماه من



سلام ماه من    

             

دیشب دلتنگت شدم و رفتم سراغ آسمون


هر چی گشتم اثری از ماه نبود که نبود


گفتم بیام سراغ خودت


آخه میدونی ماه من هیچ کس به اندازه من نمیتونه آسمونت باشه


تو فقط ماه من بمون و باش



قایم موشک


نی نی شکلک


سلام فلفل مامان 


داشتم با پرهام قایم موشک بازی میکردم که یک دفعه دیدم نیست هرچی گشتم پیداش نکردم به حق چیزای نشنیده که


یکدفعه در کمدش باز شد و دیدم طبقه پایین کمدش نشسته یه نونم تو دهنشه  و داره میخنده وای که خودم از خنده مرده


بودم که این چجوری به ذهنش رسیده اون تو بره  ؟؟؟؟؟!!!!!!







نی نی شکلکنی نی شکلکنی نی شکلکنی نی شکلک





خمیردندون

سلام شیرین عسلم SendScraps Facebook


چند شب پیش آقا پرهام میخواست مسواک بزنه که یکدفعه دیدم حدود 15 دقیقه ایی هست که صداش نمیاد رفتم دم


دستشویی دیدم به به آقا کو چواوی ما همه خمیر دندون های بابا و مامان رو که تازه همون شب گذاشته بودم رو خالی کرده تو روشویی و جاش تو خمیر دندون آب پر کرده 10_12_9.gifو ازش پرسیدم چیکار میکنییییییییی!!!!!!! با خونسردی تمام گفت هیچی خمیر دندونتون خراب بود درستش کردم گفتم یعنی چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟ گفت خیلی تند بود و تلخ منم براتون خالیش کردم آبش کردم تا نسوزید و دهنتون اوف نشه تازه صافکی ام گذاشتم که نریزه آباش کاره خوبی کردم مامان ؟؟؟؟!!!!!!!!

من دیگه به نظر شما کاره خوبیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


یعنی من عاشقه این کاراشم





دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررمممممممممممم

زیبای من


زیبایی دلت رابه رخ آسمان میکشم تا کمتر به مهتابش بنازد …




همه هستی من دوستت دارم

بلبل مامان



تو این مدت پرهام از لحاظ صحبت کردن خیلی پیشرفت کرده کلمات جدیدی رو یاد گرفته در واقع هرچی اطرافیان میگن اونم تکرار میکنه.  هر روز  سراغ پارک رو میگیره و تقریبا یک روز در میون با خاله ها یا بابا مجید یا عمو حمید میره پارک چشمک عاشق آهنگهتا میشینیم تو ماشین فوری میگه بابایی بذار برام  . انقدر خوشگل با زبون خودش تا آخر آهنگو میخونه و تازه وقتی تموم میشه میگه: دوباله دیگه ماهم دعا میکنیم هرچه زودتر به مقصد مورد نظر برسیم تا از این موزیک خول نشدیم. کلافه


جدیدا شعرای زیادی یاد گرفته مثل صابون ، قورباغه ، عید ، مورچه ، و... بابا مجید دوتا آهنگ خیلی قشنگ بهش یاد داده (من که فرزند این سرزمینم و وطنم هستی من از سالار عقیلی) که مدام تکرار میکنه و تازه به عمو حمید و خاله راحله زنگ میزنه و تاآخرش میخونه و اگر حرف بزنن بهشون تذکر میده که گوش کنید عصبانی

فرزندم



مانند پرنده ای باش که روی شاخه سست وضعیف لحظه ای  
می نشیند
و آواز می خواند

و احساس سرما می کند شاخه می لرزد
ولی با این حال به آواز خواندن خود ادامه می دهد

زیرا مطمئن است
که بال و پر دارد




جنگل رویان و سیسنگان






اینم یه شیطونک که میخواد از درخت بالا بره





احساس میکرد خاله هاش گم شدن داشت صداشون میکرد

خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ها



اینم یه فوتبال جانانه






از خستگی نمیتونست بشینه و غذا بخوره



اینم آبشار آبپری که خشک بود ؟؟؟؟؟

 



عاشقتم

دریایی مامان


پرواز کن، پرواز کن تا اوج آسمانها و بر فراز دریاها

















خسته نباشی گل پسرم






اینم یه فوتبال ساحلی با عمو ها و خاله ها




دریایی مامان دوستت دارم


بلال و پرهام

این کوچولوی ما عاشقه بلاله و هرچی بدی بهش سیر نمیشه





نوش جونت عزیز دلم

شن بازی









عاشق دستای شنیتم مامان