پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

سلام پسرم به دنیای کودکیت خوش اومدی ...

روزی که به دنیا آمدی ، من متولد شدم و از آن روز ،

هم پسرم شدی و هم همه چیزم ... پسر


آسمانی من ، جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است


و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی ...


گوشه دلم ، روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو آغاز میکنم ...


سپاس خدایی که بهشتی مانند تو را به من عطا کرد ...


سایه خدای عشق بر قلبت پسرم .




نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa 1393,04,24 ساعت 23:21 http://mahsa-mah.blogsky.com

واااااااااااااای چه قدر تووووووووپ
نفس منی تو

عطیه 1393,04,20 ساعت 00:21

عزیزممممم

خاله راحله 1393,04,14 ساعت 16:37

ای جونمممممممم، عشقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد