پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

ماشین بازی


نی نی شکلک

نفس مامان جدیدا کلی با ماشیناش بازی میکنه و برای خودش خیال پردازی میکنه




اون سفیده ماشین عروسه دارن بوق میزنن میرن همشون


ماشینا از عروسی دارن بر میگردن و خسته ان سوار کامیون شدن و جلوی در پارکینگ ماشینا وایستادن و دارن میرقصن





یه اتوبوس مدرسه عمو حمید براش خریده که حتی موقع خوابم تو بغلشه



چشمکچشمک

این روزها


این روزهای پرهام پر شده از هیجان و بازی و شادی و البته یادگیری و تجربیات نو





اشکال هندسی



قطاری از گردی های رنگارنگ



اینم یه برج زیبا





دوستت دارم


شب قدر




niniweblog.com

شب عفو است و محتاج دعایم ، زعمق دل دعایی کن برایم


اگر امشب به معشوقت رسیدی ، خدا را در میان اشک دیدی


کمی هم نزد او یادی زما کن ، کمی هم جای ما او را صدا کن




سلام پسرم به دنیای کودکیت خوش اومدی ...

روزی که به دنیا آمدی ، من متولد شدم و از آن روز ،

هم پسرم شدی و هم همه چیزم ... پسر


آسمانی من ، جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است


و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی ...


گوشه دلم ، روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو آغاز میکنم ...


سپاس خدایی که بهشتی مانند تو را به من عطا کرد ...


سایه خدای عشق بر قلبت پسرم .