پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

خمیردندون

سلام شیرین عسلم SendScraps Facebook


چند شب پیش آقا پرهام میخواست مسواک بزنه که یکدفعه دیدم حدود 15 دقیقه ایی هست که صداش نمیاد رفتم دم


دستشویی دیدم به به آقا کو چواوی ما همه خمیر دندون های بابا و مامان رو که تازه همون شب گذاشته بودم رو خالی کرده تو روشویی و جاش تو خمیر دندون آب پر کرده 10_12_9.gifو ازش پرسیدم چیکار میکنییییییییی!!!!!!! با خونسردی تمام گفت هیچی خمیر دندونتون خراب بود درستش کردم گفتم یعنی چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟ گفت خیلی تند بود و تلخ منم براتون خالیش کردم آبش کردم تا نسوزید و دهنتون اوف نشه تازه صافکی ام گذاشتم که نریزه آباش کاره خوبی کردم مامان ؟؟؟؟!!!!!!!!

من دیگه به نظر شما کاره خوبیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


یعنی من عاشقه این کاراشم





دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررمممممممممممم

نظرات 6 + ارسال نظر
mahsa 1393,05,31 ساعت 21:51 http://mahsa-mah.blogsky.com

کار خوب؟؟؟؟؟ نه بابا معرکس!!!! آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین خاله جون
آآآآآآآآآآآفرین

خاله هدیه 1393,05,29 ساعت 16:45

1 دقیقه سکوت بخاطر ابتکار زیبای پرهااام

من دیگه حرفی ندارم

عطیه 1393,05,29 ساعت 16:00


قشنگ بود کارش.خوشم اومد. ینی استعدتد ک میگن ینی همین پرهام

عمو حمید 1393,05,29 ساعت 16:00

بله که کار خوبی کرده
آفرین ن ن ن ن ن ن

خاله معصومه 1393,05,29 ساعت 15:52

Vaaaay khoodayaaaaa yaniii dg kariii namoonde k fesghelemon anjam nadade bashe yaniii ashegheshaaam

خاله راحله 1393,05,29 ساعت 15:49

خیلی باحالی نابغه کوچولو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد