پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

شعر هفت روز هفته

هفت تا مداد رنگی                          من توی جعبه دارم

شعر کودکانه

مثل رنگین کمان                            رنگاشو می شمارم

هفتا پرنده با هم                             تو لانه ای نشستن

مثل روزای هفته                             هر یک به  رنگی هستن

 شعر کودکانه

شنبه به رنگ پاییز                          همیشه زرد رنگه

یکشنبه رنگ سبزه                          مثل چمن قشنگه

شعر کودکانه

دوشنبه نارنجیه                              رنگ قشنگ خورشید

شعر کودکانه

سه شنبه ها بنفشه                           گل بنفشه خندید

اشعار کودکانه

چهار شنبه آبی رنگه                        به رنگ آب دریا

شعر کودکانه

پنجشنبه رنگ نیلی                          چون آسمان شبها

شعر کودک

جمعه به رنگ قرمز                         مثل گلای زیبا

ترانه کودک

شادی کنید بخندید                         بازی کنید بچه ها

اربعین

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com


بسوز ای دل که امروز اربعین است

عزای پور ختم المرسلین است
قیام کربلایش تا قیامت
سراسر درس، بهر مسلمین است
اربعین حسینی تسلیت باد
 


عشق و احساس پدرانه



شاید خدا تو را به خاطرِ این به من داد

که هم وزن معصومیتت دوستت داشته باشم


شاید باید باهم


بعدهای بعد از این


بخندیم و شاد باشیم


رهای رها


شاید به خاطر این تو یک تکه از من شدی که


خدا به من اجازه داد


تکه های احساسم را در تو تکثیر کنم


جانکم ، دلتنگی هایم را ببوس


تا تمام گریبانم بوی تو را بگیرد


تانقش لبهای کودکانه ات با طعم مبهم دنیای یک نفره ات


روی پوستم بماند


یک تکه از من که نامش دل است


دیوانه وار


دارد تو را هر روز عاشق تر میشود


من تصمیم گرفته ام خبر  بودنت در قلبم را به رخ تمام تاریخ بکشم


می خواهم تو را در مزرعه ی احساسم بکارم


تا باران بی دلیل از ابر نبارد


می خواهم خدا را ببوسم


که تو را در من خلاصه کرد


میخواهم رج های غصه های خنده دارم را بشکافم


و شادی داشتن تو را ببافم


می خواهم به تو عادت کنم


 دوستت دارم دلبرم 

                                         



 

هنرمند کوچولو

سلام کوچولوی من دیروز از صبح که بلند شدیم برنامه داشتیم و یکی از مهمتریناش رنگ بازی بود و من و تو همه فرشای خونه رو جمع کردیم و شروع به رنگ بازی کردیم و تو خیلی دوست داشتی و همه جای خونه رو بارنگ یکی کردی و کلی بهت خوش گذشت و هر بار که ازت میپرسیدم داری چکار میکنی میگفتی دارم نگاسی میکشم و کلی ذوق میکردی و من لذت میبردم از اینکه تو لذت میبری و خوشحالی و از خدا میخوام که این خوشحالی رو ازمون نگیره.


دوست داریم نازنین

عشق و احساس مادرانه

من هر روز

با تمام وجودم

نوازشت میکنم

لمست میکنم

می بوسمت

موهای نرمت رو شونه میکنم

صورتت رو میشورم

و به تو مهر میدم تا گرسنه  احساس نباشی

عزیزک  من

 ما هر روز عاشق تر از روز  قبل میشیم

به همین راحتی

تو وادارم میکنی احساسم رو برات شبا قصه بگم تا بخوابی

تو وادارم میکنی تا دوباره به لهجه بچگی هام

با تو صحبت کنم

و ...وادارم میکنی خنده هام رو از چمدون  بیرون بیارم

و ...دوباره تمام  غصه هام رو تا کنم بزارم توی چمدون

من حتم دارم

خدا تو رو مثل فرشته ها پاک آفریده

دوستت دارم نهال کوچیک شاعرانگی  من

تو با شکوه ترین هدیه خدایی ای کاش قدرت رو بدونم

میدونم گاهی فراموش میکنم ولی تو ببخش دلبرکم

حالا کنارم توی خواب ناز هستی 

زیبا ترین  رویاها رو به خوابت دعوت میکنم

کابوسو زندون میکنم خواب بدو میسوزونم مثل یه گنجشک کوچیک آروم بخواب مهربونم

دستت تو دستای منه عزیز خوب نازنین چشماتو رو هم بزار رو  ابرا بخواب

 آروم بخواب مهربونم

      

...

 

وای پرهام تازگیها هر چیزی که از یه جایی جدا میکنی میگی کندیدم 

 

 وقتی این رو میگی میخوام بخورمت و خودم هم با این که درست  

 

نیست ولی پشت سرت تکرار میکنم تا دوباره تو بگی خلاصه که خیلی  

 

بامزه است . 

 

دوست دارم بامزه ی من

مژده مژده

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com نی نی عمه نسیم بدنیا اومد  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com اسمشم هستی خانومه  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com دوستش داریم هممون تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

پرهام و مریضی

 

    

وای عزیزم الان سه روزه که سخت مریض شدی و من نمیدونم چکار کنم وقتی  

 

توشب تا صبح ناله میکنی و تو تب میسوزی       

 

 من و بابا مجید خیلی ناراحت  

 

میشیم و سعی میکنیم یه جوری بهت کمک کنیم دیشب که تب داشتی   پاشویت کردیم ولی تو لزت گرفت و رو تو مینداختیم ولی تو گریه  

 

میکردی داغه و واقعانمیدونستیم چکار کنیم و تا صبح نه تو و نه بابا مجید و نه  

 

من نخوابیدیم امیدوارم هیچ وقت مریض نشی چون طاقت دیدن مریضیتو نداریم  

 

وهمیشه شاد و خندون و سرحال ببینیمت عزیز دلم.

پرهام و بابا مجید خوب

   

میخوام بگم از پرهام و بابا مجید نمیدونید چه آتیشهایی شدن از وقتی که بابا مجید میاد  

 

خونه تا وقتی که میخواد بخوابه همینجور یا باهم حرف میزنن که موضوع حرفاشون یا  

 

سیاسی یا مردونه یا منطقی آخه پرهام یاد گرفته میگه بابا بیا حرف مردونه بزنیم که  

 

البته خود بابا مجید بهش یاد داده یا بازی میکنن اونم چه بازی هایی که هر لحظه ممکنه  

 

یاسقف بره پایین یا لوستر بیاد پایین یا ظرفای بوفه برگرده

 

و فقط زمانی که باهم داخل  

 

حموم هستن من کمی آسایش دارم که البته اونقدر سرو صدا و بازی میکنن  

 

که ......... شبم موقع خوابیدن من بی سرو سامونم چون پدر و پسر باید اول خوانندگی  

 

کنن و بعد درد و دل پدرانه و پسرانه و در آخرم قصه شب که البته یکی بابای پسر میگه و  

 

بعد پسر پدر اینقدر برا هم قصه میگن که دوتایی بیهوش میشن و تازه من باید هر کدوم  

 

روسر جای خودشون هدایت کنم تا بتونم خودم سر جای خودم بخوابم و نفس راحتی  

 

بکشم؟؟؟!!!!! 

 

البته اینها که گفتم گله نبود تعریف بود من واقعا وقتی این دوتا رو با هم و سرحال میبینم  

 

حالم خوبه و سرو صداهاشون مایه نشاط منه و من میمیرم برا شیطنتاشون . 

 

دوستون دارم  

 

 ززززززززززززییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااادددددددددددددد  

آسمانی ترین افراد

عاشقتونم ، دوستون دارم ، عزیزای دل پرهام ،  

امیدوارم همیشه ی همیشه داشته باشمتون  

  ماچ           

 

  

مامان ایران و بابا رسول 

 

 

 

 

مامان جون زهرا و آقاجون حسین

ننه سرما, عمو نوروز و پرهام در شب یلدای بیاد ماندنی...

 

سلام عسلکم   

 

وای میخوام بگم برات از شب یلدا که خیلی خیلی خیلی خیلی خوش 

 

گذشت.......   

 

همه شب یلدا خونه بابارسول بودن و اونجا بعد از مدتها غم و ناراحتی بالاخره یه 

 

شب شاد شادداشتیم و تو هم کلی بازی کردی البته محمد سجاد و کیمیا هم 

 

یک نمایش به یاد ماندنی اجراکردن به نام ننه سرما و کلی همه خندیدن و تو  

 

وسط اتاق ایستاده بودی و دست میزدی  

 

ننه سرمابیا..........ننه سرما بیا.....  

 

و تازه خونه بابا رسول برا همه یک سوپرایزم داشت این بود که کرسی گذاشته 

 

 بودن و روشو باخوراکیهای شب یلدا چیده بودن و خیلی قشنگ و سنتی شده 

 

 بود و همه کلی خوششون اومده بود و کلی عکس گرفتن خلاصه که بهترین و 

 

 بیاد ماندنی ترین شب یلدایی بود که دیده بودم .