پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

یه بوس و یه ناز دوست داشتنی

یه سلام دوست داشتنی به پسر گلم

یه کار خیلی بامزه یاد گرفتی آنم ناز

کردن و بوس کردنه می دونی وقتی این

کار رو میکنی دلم میخواد بخورمت یه

روز صبح خواب بودم دیدم آمدی بالای

سرم نازم میکنی لباتو به نشونه بوس

کردن می ذاری روی لپم احساس میکنم

این زیبا ترین و شیرین ترین و دوست

داشتنی ترین بیدار شدنم بود توی تمام

سالهای زندگیم.

دوست داشتنی مامان دوست دارم که

 اینقدر نازی

یک شب دوری

سلام عشق مامان  

الان ساعت 1 شبه و تو خونه نیستی منم خیلی دلم برات تنگ شده  

و خوابم نمیبره آخه میدونی تو چند شبه بخاطر دندونت خوب  

نخوابیدی و منم نخوابیدم امروزم که من دانشگاه بودم و شب 

 ساعت 8 رسیدم خونه و آنقدر خسته بودم که نمیتونستم دوباره  

شب بیدار بمونم برای همینم تو رو گذاشتم خونه مامانی بمونی و 

 پیش خودم گفتم امشب خوب استراحت میکنم و فردا با پرهام  

حسابی بازی میکنم ولی بدتر شده و اصلا بدون تو خوابم نمیبره 

 وخونه ساکت شده و من پشیمونم ولی چاره ایی هم نیست باید تا  

صبح صبوری کنم میرم شاید بتونم بخوابم . 

عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده و خیلی هم دوست دارم

دومین مروارید پرهام

سلام نمکی من  

  

 دوباره تو گریونی اگه گفتی چرا؟   

آخه داره دومین دندونت در میاد و تو دوباره بیقرار شدی میدونی دیشب تا صبح 

  

گریه کردی و نخوابیدی بعد صبح دیدم یه دندون کوچولوی نازنازی درآوردی البته 

 

 هنوز دندونات بیرنگه دومین دندونت رو در تاریخ 3 دیماه 1390 درآوردی .


 آخ قربونت بشم

  


مبارکت باشه عزیزم

اولین کلمات شیرین و به یاد موندنی

  سلام قند عسلم  

 

شیرین مامان عمر مامان نمی دونی چه شر عالمی شدی خیلی 

 

 خواستنی شدی درست یه آتیش بامزه می دونی تو الان دیگه ماما و بابا رو کم 

 

 و بیش میگی اونم به زیبایی البته تو ماما و بابا رو با هم شروع به گفتن کردی 

 

 یه دونه ما میگی و یه دونه با . 

 

  تازه هر کاری هم بهت میگم انجام میدی و مفهوم تمام حرفها رو میفهمی و 

 

 یه عکس العملی از خودت نشون میدی البته بعضی اوقات که به نفعت نیست 

 

 دیگه نمیشنوی و کار خودتو می کنی.   

 به شدت هم قلدری و برا بچه های هم سن خودت گارد میگیری تازه یه 

 

 کار دیگه هم بلدی اونم بوس کردن نمیدونی وقتی بوس میکنی چقدر زیبا  

 

میشی  .  

 

 دوستت داریم

کوچولومون دندون درآوره مثل مروارید میمونه !!!!

 

سلام گلکم 

 

میخوام یه خبری بهت بدم اونم اینکه بالاخره تو دندون درآوردی دیره ولی 

 

 دآوردی اگه بیشتر طول میکشید برات یه دست دندون مصنویی می خریدیم 

 

 همه میگن به خاله راحله رفتی آخه اونم دیر دندون درآورده خلاصه که تواولین 

 

 دندونتو در  25آذر 1390 در یک سال و یک ماه و 20 روزگی درآوردی و من هم 

 

 برات آش دندونی درست کردم البته با کمک همه بخصوص خود تو چون همه 

 

 نخود و لوبیا هاشو خودت پاک کردی عزیزم . 

نازنینم خوشحالم با موفقیت این راه دردناکو پشت سر گذاشتی 

 

 امیدوارم تمامی دندونات به راحتی در بیاد .


اینم یه آش دندونی خوشمزه برا گل پسرم




نوش جونت عزیز دلم

اولین قدم های نونهال ما

   

سلام ناز گل مامان 

 

منو ببخش که اینقدر برات دیر نوشتم تو یه عالمه کارهای جدید و به 

 

 یادموندنی انجام دادی کارهایی که برای من و بابا مجید شیرینترین و به 

 

 یادموندنی ترینن آخه من و بابا مجید اولین تجربمونه و این تجربه چه شیرینه . 

 

درست شب عید غدیر بود23 آبان 1390 تو یک سال و 18 روزت بود من و بابا 

 

 مجید داشتیم سریال تماشا میکردیم و تو طبق معمول داشتی از سر و کول 

 

 بابا بالا میرفتی که یک دفعه ایستادی و بعد از چند دقیقه به طور باورنکردنی 

 

 چند قدم راه رفتی و من و بابا حسابی جیغ میزدیم و خوشحالی میکردیم 

 

 و تو این کارو تکرار میکردی و خودتم دست میزدی میخندیدی خلاصه که شب 

 

 بسیار بسیار دوست داشتنی و فراموش نشدنی بود .  

دوست داریم بیشتر از تموم دنیا