پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

کشتی کج پرهام با بابا مجید

سلام دوستان مراحل بازی پرهام با بابا مجید ببینید و لذت ببرید


در ابتدا پرهام برای ترساندن حریف خود شکم گنده خود را نشان میدهد


سپس در یک حرکت به حریف خود حمله میکند



و بعد به این صورت گیر میکنه و از






پریدن؟؟!!

کوچولوی نازنین من تازگی ها یاد گرفته از روی هرچی که بلند باشه بپره و این کار خیلی خطر ناکه ولی خیلی بامزه است همچین دستاشو به نشونه پرش عقب جلو میکنه که انگار میخواد چه کاری انجام بده خلاصه که خیلی نمکی میشه و شب و روزم نداره

فیزیوتراپی

Gifs Animés divider coeur 22

امروز با پرهام رفتم فیزیوتراپی و تا خانومه روی دستم دستگاه گذاشت پرهام بازوم و گرفت و تند تند بوس کرد با صدای بغض آلود  میگفت خوب میشه مامانی و هی تکرار کرد و شما نمیدونید چه لحظه ایی بود و چقدر احساس داشت، داشتم از این همه ابراز احساسات پرهام پس میوفتادم محکم بغلش کردم هی بوسیدمش و با تموم وجودم ازش بابت این حرکتش تشکر کردم آخه نمیدونید واقعا نمیدونید چه لحظه ایی بود ...

دوستت دارم اندازهhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

Gifs Animés divider coeur 27
Gifs Animés divider coeur 27