پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

تست هوش

با پرهام رفتیم تست هوش که مرکز مشاوره رو مثل خونه میدید و  به قول خودش با سعید دوست شده بود و دیگه اجازه نداد ازش بقیه تست رو بگیره و میگفت از مامانم تست بگیر من بازی میکنم، تازه یک کلمه هم خاله فاطمه بهش یاد داده بود که وقتی داشتن ازش تست میگرفتن و بهش گفت چاقو اون کلمه رو در جواب گفت و من از خجالت آب شدم و فرداش اومد به خاله فاطمه گفت اونی که تو یادم دادی به سعید گفتم (خاله فاطمه واقعا من به تو چی بگم که هر چی حرف بد و کاره بده بهش یاد میدی، میخندی .....)

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله راحله 1392,09,25 ساعت 10:22

شیطونکم خیلی دوست دارم

خاله فاطمه 1392,09,25 ساعت 09:51

خیلی هم خوبه
والا
پرهام بگو پنیر ...

mahsa 1392,09,21 ساعت 14:08 http://mahsa-mah.blogsky.com

من که میگم پرهام نخبس مگه نه پرهام؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد