پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

مطب دکتر افجه

رفته بودیم دکتر که پرهام اینقدر شیطونی کرد که نگو

دکتر پرهام عادت داره تا بچه ها میرن داخل بهشون شکلات بده و باهاشون بازی میکنه و نازشون میکنه و پرهامم خیلی دوستش داره و طبق معمول شکلات اول و گرفت و ایندفعه دو تا دیگه هم اضافه گرفت و دکترش بهش میگفت پرهام من دکتر شکلاتی ام دیگه پرهامم خندید و گفت من شما رو خیلی دوست دارم و وقتی میخواست از مطب بیرون بیاد رفت به مامان باباها و منشی دکتر گفت همگی خداحافظ ببخشیدا






دوستت دارم دلبرکم

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله راحله 1392,11,06 ساعت 09:32

دکتر شکلاتی

خاله فاطمه 1392,09,25 ساعت 09:56

شیطون خاله ایشاالله همیشه سلامت و تندرست باشی در کنار مامان و بابا و البته من

mahsa 1392,09,21 ساعت 14:11 http://mahsa-mah.blogsky.com

منم بودم دکترم این قدر مهربون بود دوستش داشتم خوب
به قول پرهام دکتر چه مهربونه قدر منو میدونه تو شادیو تو خنده........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد