پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

مادرانه هایم برای تو

در آرزوی روزی هستم که تو بزرگ و عاقل شوی

دوست دارم وقتی که تو کنارم هستی تمام شهر را بشویم از دروغ

به یمن وجودت پاک کنم هستی را از بدی

کینه و بخل را محو کنم از روزگار

آرزو دارم وقتی که تو بزرگ شدی چشمان معصومت هرگز پلیدی را نبیند

قلب کوچکت نگیرد از این همه ناپاکی

اما باید ببینی .... باید بشناسی ....باید انتخاب کنی ....

من کنارت خواهم بود...

آنگاه که دلت شکست، دلداریت می دهم

چون خوبی هست

عشق و ایثار  هست

خدا  هست

می آموزمت...

همانگونه که پدر و مادرم سعی کردند به من بیاموزند...

تلاش میکنم .... تلاش میکنم.... عشق همیشگی من♥

 

نظرات 4 + ارسال نظر
خاله هدیه 1392,07,08 ساعت 18:46

پر از عشـــــق و احســـــاس

خالـــه معصومه 1392,07,03 ساعت 16:34

mahsa 1392,06,28 ساعت 15:25 http://mahsa-mah.blogsky.com

خاله عطیه 1392,06,27 ساعت 17:55

آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند، به احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که میکاهند، می مانند.
بی شک تو ماندگاری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد