پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

سعادت آسمونی


شاهزاده کوچولوی من ، آخه چه لذتی بالاتر از این که بعد از یه روز شیطونی پر سر و صدا صورت مثل برگ گلتو به صورتم بچسبونی و دستای کوچولوی پر از محبتتو دور گردنم حلقه کنی بطوری که هر بازدمت دم من بشه و یواشکی در گوشم زمزمه کنی که مامانی خیلی خیلی دوست دارم و من در حالیکه  غرق در لذت شنیدن این جمله از دهنت خوشبوت هستم چیزی طول نکشه تا از شنیدن عمیق شدن نفسات بفهمم که خوابی!یه خواب ناز و شیرین.واقعا دوست دارم پسرکم.از نگاه کردن به صورت معصوم و دوست داشتنیت سیر نمیشم.



نظرات 5 + ارسال نظر
خاله هدیه 1392,07,08 ساعت 18:52

منم میخوااااااام

خاله عطیه 1392,06,27 ساعت 17:36

لحظه هاتون آرام

خالـــه معصومه 1392,06,24 ساعت 09:41

آخههههههههههههه

خاله راحله 1392,06,23 ساعت 10:44

مهرتون پایداررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد