پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

کودکانه


کودکانه ات را دوست دارم و همچنین کلمات نیمه کاره ات که حکایت از تلاشت برای تبادل احساسات ابریشمیت را دارند .


گریه ها و خنده هایت را میپرستم که از کوچکترین ها شاد و از کوچکترین ها غمگین میشوی.


کاش همه احساساتم مثل تو پاک و بی غبار می ماند.


وقتی با قدم های کوچک و تند مرا دنبال میکنی و با دستان ظریفت همه هستی ام را در اغوش میکشی احساس بودن میکنم احساس مادر بودن!!


وقتی محبت پاک و زلالت را نصیب اطرافیانت حتی اسباب بازی هایت میکنی خیالم آسوده میشود که مهربانی را برایت تعریف کرده ام.


همیشه همینطور بمان. مهربان ، پاک ، زلال


دوستت دارم عزیزم

نظرات 6 + ارسال نظر
خاله راخله 1392,06,23 ساعت 10:50

منم دوست دارم زیاااددددددد

خاله معصومه 1392,06,22 ساعت 14:37

دستهای آبی 1392,06,21 ساعت 10:01

و دوباره و دوباره و دوباره عشقت زلال میشود در روحم و من زین سان زندگی را بر پرتوی روحانیت تو خواهم یافت

خاله عطیه 1392,06,20 ساعت 15:19

خاله هدیه 1392,06,20 ساعت 12:57

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد