پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

لباس بزرگ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

سلام دوست داشتنی من

شاید باورت نشه ولی چند روز پیش تو رفتی سر کمد لباسات و از توش یکی رو انتخاب کردی که اصلا اندازت نبود و اونقدر پافشاری کردی که اونو پوشیدی و تا خونه مامان ایران هم باهاش رفتی و کلی هم ذوق میکردی و من هم چون دیدم تو اینقدر دوسش داری خوشحال شدم ولی نگاه های مردم تو کوچه..................؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! و علامت سوال و علامت تعجبی که روی سرشون بود و خنده های خودم رو هرگز فراموش نمی کنم .

دوستت دارم که اینقدر مایه افتخارمی در هر شرایطی



قربونت بشم که مثل آدم بزرگا هم وایسادی.

نظرات 4 + ارسال نظر
خاله عطیه 1392,06,20 ساعت 15:31

مثه بچه هایی که تنبیه شدن وایستاده

خالـــه معصومه 1392,06,06 ساعت 14:32

مهساجون 1392,06,03 ساعت 12:30

خوب بزرگ شدم دیگه مامان زهرای خوبم

خاله راحله 1392,06,02 ساعت 12:21

به نظر من هم خیلی قشنگه تازشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد