پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

گل گاو زبون

سلام نباتم

دیشب گل گاو زبون دم کردم و برای اولین بار برای تو هم آوردم و تو از من پرسیدی مامان این چیه و من بهت گفتم و بعد تو بابا مجید رو صدا کردی گفتی بابا بدو بیا مامان زبون درازی برامون آورده و این جمله رو که گفتی من و بابا بهم نگاه کردیم و تا نیم ساعت از تو میپرسیدیم چی آورده و تو میگفتی و ما میخندیدیم و اینقدر اینو بامزه میگفتی که دلم نمی خواست هیچ وقت درستشو بگی و خلاصه که تو گوله نمکی

دوستت دارم نمکی من


نظرات 5 + ارسال نظر
خاله فاطمه 1392,05,06 ساعت 15:19

عاشق حرف زدنتم یعنی

خالـــــــه معصومه 1392,04,26 ساعت 18:45

خیلی بلایی خاله جونم ینی عاشقتم با این حرف زدنت نفسی

خالـــــــه عطیه 1392,04,25 ساعت 19:24

هدف من جلب رضایت شماست مامان و بابا
امضا:پرهام

مهساجون 1392,04,23 ساعت 23:37

خاله راحله 1392,04,18 ساعت 17:02

منم زبون درازی میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد