پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

کلاس فبک مامان

سلام نازنینم

امروز دیگه کلاس فلسفه برای کودکم تموم شد و در کل کلاس خوبی بود هم گروهی های خوبی داشتم و استادهای خوبی هم داشتم و راضی ام که این راه رو انتخاب کردم امیدوارم بتونم ادامه بدم و در آینده تو رو هم در کنار خودم در این راه داشته باشم راستی گلم میخوام کمی از کلاسم و بچه ها و نوع این کار برات بگم چون تقریبا اولین فعالیت جدی توی این کارم بود، این روش میخواد به بچه ها فکر کردن رو آموزش بده و در واقع تفکر درست و برای این کار بچه ها رو به چالش می کشه تا در گروه به جواب برسن و البته خودشون با صحبت کردن و بحث به جواب میرسن و این گروهی که من باهاشون بودم چند تا از همکارهای خودم بودن و یک گروه هم از تبریز اومده بودن که بچه های خیلی خوب و گرمی بودن و بقیه هم از جاهای مختلف دیگه و در کل با این گروه خیلی راحت بودم و در کنارشون خیلی چیزها یاد گرفتم امیدوارم بتونیم با هم در تماس باشیم و تبادل اطلاعات کنیم.  

نظرات 5 + ارسال نظر
خاله فاطمه 1392,05,06 ساعت 15:21

دقت کردی از وقتی پرهام به دنیا امده خیلی فعال شدی توووووووو

خالـــــــه معصومه 1392,04,26 ساعت 18:47

موفق باشی ابجی جونم

عطیه 1392,04,25 ساعت 19:37

راه منتهی به موفقیت چهاربانده است،
افیست با تدبیر و توکل و تلاش برانید...

راحله 1392,04,17 ساعت 12:25

موفق باشی عزیزم.

مهساجون 1392,04,16 ساعت 21:21

خسته نباشید مامان مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد