پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

دوست داریم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

یک زندگی خوب خوب



 یک آمین از ته قلب واسه آرزوهای قشنگت

یک آسمون خوشبختی


یک سبد شادی


هدیه من به تو که همیشه بهترینی 


دوست داریم عزیز دل مامان و بابا



شکلکهای جالب و متنوع آروین


❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤


 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهساجون 1392,02,19 ساعت 15:03

همه عاشقشن این قدر که ماهه

خالـــــــه معصومه 1392,02,19 ساعت 14:37

دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد، قیمتی دارد که هر کسی توان پرداختش را ندارد، و جمله کوتاهی است که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد، بی شک تو همیشه لایق این هدیه کوچک من هستی ، دوستت دارم عزیزم...

خاله فاطمه 1392,02,19 ساعت 09:25

سلام
من از شاگردای TM27 هستم. خوبی خانم؟
مبارک باشه روز معلم و مادر.
نرگس ملایی راد

ممنون عزیزم

خاله راحله 1392,02,14 ساعت 10:11

منم دوست دارم جیگر خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد