پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

آخ جون چهارشنبه سوری

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز


امسال چهارشنبه سوری خونه آقاجون توی شاهرود بودیم خیلی خوش گذشت.


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه میرحسینی 1392,01,27 ساعت 10:07

خوش باشی همیشه عشق خاله

خالـــــــه معصومه 1392,01,22 ساعت 18:20

اون شب چقدر با بابا مجیدت از آتیش پریدید

وای من....
چه مامان خوبی!!!
سلام مامان پرهام... یعنی من عاشقتون شدم... وقتی پرهام بزرگتر بشه و ارزش خیلی چیزا رو بفهمه و اگه تو همون روزا به طور اتفاقی بیاد اینجا... وااای اون موقع عشقش به مامانش هزاران برابر میشه...
شما عالی ترین ایده تون رو برای فرزندتون خرج کردید... شاید ارزش مادی چندانی نداشته باشه... ولی ارزش معنویش خیلی زیاده....
راستی ممنونم که به وبم سرزدین...من میخوام لینکتون کنم..
لطفا بگین با چه اسمی... ممنونم ... موفق باشین :)

ممنون عزیزم میتونید با اسم مامان پرهام لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد