پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام و مریضی

 

    

وای عزیزم الان سه روزه که سخت مریض شدی و من نمیدونم چکار کنم وقتی  

 

توشب تا صبح ناله میکنی و تو تب میسوزی       

 

 من و بابا مجید خیلی ناراحت  

 

میشیم و سعی میکنیم یه جوری بهت کمک کنیم دیشب که تب داشتی   پاشویت کردیم ولی تو لزت گرفت و رو تو مینداختیم ولی تو گریه  

 

میکردی داغه و واقعانمیدونستیم چکار کنیم و تا صبح نه تو و نه بابا مجید و نه  

 

من نخوابیدیم امیدوارم هیچ وقت مریض نشی چون طاقت دیدن مریضیتو نداریم  

 

وهمیشه شاد و خندون و سرحال ببینیمت عزیز دلم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله معصومه 1391,10,26 ساعت 19:17

الهی فدات شم، همیشه سالامت باشی عزیز دلم

[ بدون نام ] 1391,10,13 ساعت 13:31

خاله راحله 1391,10,09 ساعت 11:12

خاله قربونت بره الهی, ایشالا که زود زود خوب شی عزیز دل خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد