پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

پرهام فرشته کوچک

خاطرات فرشته ای از بهشت .... به نام فرشته خوبی

مهر مادری

  

 

مهر مادری ، کلمه ای که بارها و بارها توی کتابها ، توی فیلمها  و توی مکالمات روزمره شنیده بودم ولی درک نکرده بودم.می دونستم بالاترین عشقه و بیشترین علاقه ایه که تو کل دنیا وجود داره و برتر از اون عشقی وجود نداره و نداشته و نخواهد داشت ولی واقعا معنای واقعیش رو درک نکرده بودم تا اومدن تو تویی که قشنگترن کوچولویی هستی که تا حالا دیدم.تویی که با اومدنت رنگ تازه ای به زندگیم دادی.تویی که بهترین هدیه خدایی به من.وقتی اومدی تازه فهمیدم مهر مادری یعنی چی؟وقتی به چهره معصومت نگاه میکنم تنها چیزی که دائم توی ذهنم تکرار میشه اینه که از خدا تشکر کنم.تشکر کنم که تو رو به من داد و سالم داد 

 تو هدیه خدایی

بهترین هدیه ای که تا حالا گرفتم 

دوستت دارم عزیز کوچولوم  

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه 1391,05,20 ساعت 23:21

پرهام عززیززززززم بهترین هدیه از طرف خداست برای همه ی مااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد